Fotboll är Livet

Det blåser massor ute och det guppar vågor på sjön. Jag och busschauffören börjar bli kompisar och han tyckte inte att jag skulle flytta till Sthlm. Haha! Han sjunger med i sångerna på radion också, och ler lite för sig själv, kul snubbe.

Om en timme är jag påväg till sista fotbollsträningen inför uppehållet. Känns lite bittert. Nästa gång jag ska träna fotboll kommer det antagligen vara med några 08-brudar och inte med "Gônnerskôstösera". Jag som börjar känna mig som hemma i GIK. Men jag LOVAR, att de gånger jag är i Värmland och ni har träning så kommer jag garanterat att vara med, så lätt slipper ni mig inte.
Men än är det inte slut. På söndag är det sista seriematchen och då ska vi visa vad vi går för inför publiken på Gunnevi, vi ska avsluta med seger tjejer. Hejja!



Jag och Tomas på Gunnevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0