Kajsa Kavat

Oj. Shiet vad förvånad jag blev när jag såg att jag fått så "många" kommentarer. Va roligt!! Hur hittade ni hit? Sen kom jag på att det inte va så kul för er att läsa det senaste inlägget. Jag är inte alltid sådär negativ, för det mesta är jag GLAD. Men alla har väl sina mindre bra dagar antar jag...

Helgen har varit händelserik. Jag har jobbat sju timmar extra på jobbet, mycket att göra vill jag säga med det, och mer extratimmar blir det antagligen till veckan.

I somras blev jag tillfrågad om att vara funktionär på en dag som kallas för Trampen, vilket är ett scoutevenemang med tävlingar och aktiviteter under en heldag. I år var Trampen i Gunnarskog och temat var Astrid Lindgrenfigurer. Eftersom jag stod i kiosken fick jag leka Kajsa Kavat igår, och Tomas var torggubbe/godisgubbe av nått slag, säger vi.
Jag har aldrig varit med i scouterna men det är verkligen hur mysigt som helst med sånahär dagar. Att få vara ute i friska luften, alla är glada, stämningen är på topp och det är en sån härlig sammanhörighet bland alla, stora som små. Toppendag!

I eftermiddag spelade vi sista seriematchen för säsongen. VI VANN!! Så himla gött att avsluta med en seger och känna att det inte var någon tillfällighet när vi vann mot serietvåan Arvika. Vi kan verkligen, och vi vill. Synd bara att vi flyttat och att jag inte kommer att träna med laget under hela hösten och våren. Men nästa sommar är jag som sagt tillbaka. Och då ska vi klättra högre upp i tabellen. Det är ett som är säkert!!

Imorgon åker Tomas till Stockholm och vi ses inte förens om en vecka. Jag saknar dig redan, och jag älskar dig över allt annat. Du är bäst!!


Kommentarer
Postat av: My

Vad trevligt!

Mitt mål är att ha nått en trivsam vikt och vara nöjd med det.

2011-09-26 @ 09:05:58
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Tacktack! Hoppas det går bra för dig med allt :)

2011-09-26 @ 17:53:05
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Annak

Härligt att du har det bra Nina! jag tycker att du verkar vara en glad person, men klart man kan vara lite schleten ibland. Hoppas ni trivs i stora staden! kram

2011-09-26 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0