Pendlare

Ojojoj, va dåligt med uppdatering. Förutom de två senaste och viktigaste inläggen. Haha! Jag har ju inte skrivit så värst mycket om fotbollen eftersom alla matcher verkligen har gått emot oss. Men nu har vinden vänt och vi har vunnit de två senaste, wihou. Och det är ju mycket roligare att skriva om vinster än om förluster.

Iaf, vi gjorde oss hemmastadda i Örbyhuset och området under veckan. Det är faktiskt ganska mysigt även om storleken av huset är lite väl stort, på ett läskigt sätt, och mörkt, och att vi inte använder övervåningen alls. Men jag klarar mig fram till december.
Vi kommer att vara typ av särbos nu i september eftersom jag vill vara med fram till sista matchen i fotbollen. Så nu blir jag kvar på Björkenäs ända fram tills nästa måndag. Då blir det Stockholm en vecka, och sen till Värmland igen för fotboll, och tillbaka. Ja, ni fattar!!

Jag ska försöka få klart mitt CV och Personliga Brev i helgen så att jag kan börja söka jobb till veckan. Jag mår bra, livet känns bra, jag är pepp! Jag ser fram emot ett nytt jobb, en ny kör och nytt fotbollslag. Jag ser fram emot att se och lära känna nya ansikten och lära känna Stockholm.
Just nu fattas bara Tomas, jag vill snosa, vilken tur att du glömde kvar din tröja här iaf.


Kommentarer
Postat av: My

Saknar dig.. Vad glad och fin du ser ut! <3

2011-09-22 @ 00:05:03
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0