Trötter

Matchen mot Arvika igår slutade med vinst för vår del. Wohow! Nu är vi klara för division 4 nästa år också. Och som alltid är det ju lite extra gött att dänga serietvåan och i en derbymatch. Hihi. Jag blev intervjuad av Arvika Nyheter också, bävar mig inför imorgon om vad som kommer stå av allt det jag babblade om..

Efter det blev det utgång med några av brudarna i laget. Jag ångrar inte förfesten men jag skulle nog ha åkt hem när resten drog till Tiki, eftersom jag direkt när jag kom hem, vid 02, gjorde pappa sällskap till Gardemoen och hämtade syster med pojkvän, hemkomna från Kreta, bruna och fina. Så jag dygnade hela lördagen kan man säga, för vi kom hem ifrån Norge vid 7-tiden imorse. Trött och fortfarande lite full, övergång till bakfull. Usch! Så idag har jag varit lika trött som Trötter i Snövit, därmed har jag pendlat mellan soffan och sängen. Vilken bortslösad söndag.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan Hejsan! Vilken dag du haft, men grattis till vinsten och intervjun i tidningen :)! Förresten kolla in http://hiilen.blogg.se/ , en makeupartist som bloggar och lottar ut sminkborstar ifrån Loréal samt guerlain läppstift! :) Man tävlar genom att skriva inlägg i andras bloggar om hennes tävling! Check it out! :) /Karin

2011-09-19 @ 10:28:29
URL: http://happyhappenings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0