"Cause you are my everything"

Nu har det varit lite dåligt med upptadering, men jag befinner mig i Stockholm och försöker hitta mig ett jobb, vilket går ganska segt. Men, det är första gången jag söker jobb. Ärligt! Mina tidigare jobb har liksom kommit till mig, nu är det tvärtom. CV:t är klart, men det Personliga Brevet får man ju ändra lite på beroende på vilket jobb man söker. Det gäller att ligga i, söka, söka, söka och hoppas på att något ger resultat.

Det är underbart att vara nära Tomas igen. Wiiie! Älskar dig!

Idag har vi varit inne i city en liten tur. Passade Elia en timme och gick in på DinSko, mhm. Och vet ni vad? Yes! JAG KÖPTE DE DÄR SNYGGA HÖSTSKORNA!! I omröstningen vann de beiga skorna, det har jag glömt att berätta, grattis! Men som jag sa, min röst räknas ju i slutändan och jag köpte de bruna. Jag är jättenöjd och längtar efter att få bära dem. Hihi.






Kommentarer
Postat av: Isabell

Kunde du inte tagit ett kort på skorna bakifrån också ;)

2011-09-16 @ 17:24:07
Postat av: Mikaela

Tack för din fina kommentar :D Hoppas att tågresan gick bra :)

2011-09-18 @ 20:53:18
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0