"Jag har inga kläder"

Ikväll har vi haft trevligt besök av Isabell Bell Ryss Forslund här på Björkenäs. Eftersom hon åker till USA på onsdag så var vi ju tvungna att snacka av oss lite innan hon drar och har en awesome månad i Californien. Vi blev sittandes och pratandes i lillsyrrans rum när hon skulle rensa sin garderob. "Jag har inga kläder" brukar man ju alltid höra när man ska ut eller bort på kalas. 75 plagg fick hon bort och då var det många kvar, dock inte enligt henne. Därmed fick jag och Bell oss några påfyll (?) i våra egna garderober. Thanks!!

Ha det så bra som det bara går nu, vilket jag inte tvekar på att ni kommer att ha. Och Evelinn, ta hand om din syster! You go girls!! Ryss






Kommentarer
Postat av: Elin

:D tack!



Och vad är det man säger, another womans trash is another womans treasure! :D

2011-09-27 @ 12:19:19
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0