träning!

Idag var jag iväg och jobbade, det var skönt att komma bort ifrån täcket och sängen faktiskt. Blev piggare av det också + att jag fick se lite folk och det är bara kul. För första gången idag på jobbet gjorde jag 112 felgjorda bitar. Haha! Någon gång måste ju vara den första, fast egentligen var det Nicklas fel för han mätte aldrig det måttet som blev fel så jag skyller på honom ^^, dagen gick hyffsat fort faktiskt. Jag gick runt och var nervös pga att Sanna opererades på morgonkvisten. Hade kontakt med mamma emellanåt och allt hade gått bra! Pust! Ikväll ska jag äntligen på FOTBOLLSTRÄNING! Shit vad jag har längtat, och shit vad jag kommer ha träningsverk imorgon. Haha! Wiiiie, det är brabrabrabra! Jag längtar till helgen, det kommer bli mys och skoj! :)

Jag lääääääängtar ihjäl mig efter dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0