myshelg

Helgen har varit jättemysig. I fredags var jag i stan och spelade lite gitarr, sen simmade jag 1km på badhuset och sen gick jag och Tomas på stan och försökte hitta julklappar. Det gick inget bra men vi hyrde i alla fall "Madagaskar". Jag gjorde ett väldans inköp, en digitalkamera som jag är skitnöjd med. Wiiou! Sen åkte jag hem och väntade på att Tomas skulle komma med bussen senare på kvällen. Det var en pina! Vi åt hemmagjord pizza, tittade på Idol och sen "Madagaskar". Så jävla bra film! :) På lördagen var vi uppe tidigt och hämtade Tomas assistentkille Erik i stan, sen bar det iväg till Charlottenbergs shoppingcenter, vi strosade mest runt fast jag fick tag i en tröja, ett par skor och underkläder. Hihi. OCH några julklappar, äntligen! Sen skulle jag till stan igen och sjunga på ett dop. Det gick jättebra och det var så mysigt. Sen bar det iväg till Åmotfors Julmarknad där jag och Isabell sjöng lite jullåtar inför en liten publik, men det var julstämning må jag lova. Vi fick vara med och dra lotter t.o.m :) hihi. Efter det åkte jag, Tomas, mamma och pappa till Gunnarskog där det skulle bli mat och efterrätt. Det var riktigt mysigt och trevligt. Jag och Tomas gick och la oss tidigt, vi var trötta. På söndagen fick vi äntligen sooooova. Det var så himla skönt. Var uppe vid ett-tiden tror jag, efter en kall dusch! Gjorde verkligen ingenting, tittade på tv och tog det lungt. Skulle naturligtvis in till stan och öva med SingOut, men sen åkte vi hem till Björkenäs där jag blev arg på pappa, och mamma höll på att sätta upp julgardiner. Jag fick mig ett par röda, helt okej. Tittade på Parlamentet, men sen blev det sängen med en gång. TRÖTT! Älskar att somna med dig Tomas. Det finns verkligen ingenting som kan slå din värme! Jag har åteigen fått tillbringa en helg tillsammans med dig. Det är helt oslagbart! Att hela tiden få känna din närhet gör mig alldeles varm. Jag älskar dig Tomas! :)

Din hand i min passar så perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0