Körfesten

Helgen har varit jättebra. I fredags var jag och åt mat med My, Fredrik, Tomas, Alexandra, Felicia, Petter och Stina på The Roof! Jättetrevligt och det blev många knasiga kort. Isabell kom dit lite senare och vi checkade William and The Blacksmookers. Kul att se dom igen! Jag och Tomas somnade skönt i min säng. Myys!
Lördag upp tidigt och vara på Ingesund klockan 10. Körövning! Det var en dryg dag, vi slutade vid 17-tiden och då var jag ganska så trött. Men repet gick väldigt bra. Åkte och köpte lite godis, sen drog jag iväg till Gunnarskog till TOMAS :D Tittade på film på kvällen och åt upp godiset. Natten var underbar och jättemysig! :)
Upp tidigt på söndagen också, skulle vi stan 10 även denna dag. Scenen var uppsatt i sporthallen och det blev till att stå hela dagen och repa, ont i ryggen må jag säga. Själva konserten var skitkul. LaGaylia är så jävla grym. Om jag bara hade en fjärdedel av hennes otroliga röst! Och Peter, inte lite duktig. Det var drag och publiken var bra.
Åkte hem, utan Tomas, ledsen! Saknade honom så himla mycket. Ville somna i dina armar. Senare på kvällen så ringer det i min mobiltelefon, Tomas. "Kan du komma och låsa upp dörren". What!? Jag blev så jävla glad, shit! Jag log verkligen hela kvällen, jag kunde inte sluta. Du är världens underbaraste :) Och idag stannade han hemma, med mig, hoppade över skolan. Har varit en jättemysig dag, bara varit. Jag älskar din närhet! PUSS

when you look me in the eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0