Mârtenshelg

Fredag: Jag, Lisa och Linnea började hemma hos Linnea. Det var jättemysigt och skoj. Sen drog jag till Ritz innan 22 och träffade Isabell så vi kunde få stämpel innan det kostade ;) haha! Sen träffade vi Emmelie och Emma och gick hem till Emma och pratade där ett tag. Gick och åkte Virvelvinden som Isabell och Emmelie mådde dåligt av, men inte jag och Emma. Strosade iväg till Ritz där jag aldrig sett så mycket folk! Dansade och hade oss, skitkul. Jag och Tomas gick hem till sovplatsen i ösregnet.
Lördag: Under dagen trängdes jag och Tomas bland allt folk på stan. Så mysigt. Jag köpte mig en "äkta" palestinshal, enligt snubben iaf. Jovisst! Köpte brända mandlar och en cocosboll. Jag lyckades fixa ihop en klassfest denna kväll och det var så himla roligt. Många som kunde komma och det var mycket att prata om :) På natten vet jag inte riktigt vart jag var. Fick reda på en del nu efteråt och jag har dåligt samvete som fan!

Kul helg iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0