Hamnfesten

Det jävla regnet öste ner både fredag och lördag. Jag kunde lika gärna skippat fredagen, hade match (förlorade med 3-6 mot Torsby) och kom inte till stan förens halv 11. Där träffade jag Anna och vi gick till området. Regn, regn, regn. Inte speciellt mycket dricka hade vi fått i oss så vi hade tråkigt. Tomas kom och hämtade mig halv ett så vi åkte hem och sov. Lördag såg heller inte så lovande ut. REGN!!! När jag och Anna tittade på EMD så öste regnet verkligen ner. Vi bestämde oss för att åka tillbaka till Sandra och fortsätta festa inomhus. Anna: "Nu dricker vi oss jättefulla och skiter i regnet. Vi ska ha kul nu". Om vi hade. När vi väl kom till Bryggan efter att jag druckit upp vinflaskan och några cube så rann kvällen fort iväg. Virvelvinden med Sanna och Daniel var en höjdpunkt! :) Mycket prat, mycket dans, mycket regn! Sen gick vi till Timmy's när Bryggan stängde. Där var Tomas, fuller, hihi. Köpte en hamburgare och strips, var hem till Heimdal en sväng, innan vi drog tillbaka till Gunnarskog i Addes bil. Rolig kille! Somnade väldigt snabbt! Godnatt och sen var det svart. Så jävla rolig kväll. Annas idé var BRA!
Nu ska jag snart iväg opch titta när Tomas spelar match :) Wiiie!

hejhoppgummisnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0