Avklarat

SingOut-konserterna gick jättebra och det var jättekul! Bra låtar och mycket folk, ganska skönt ändå att det är över för det tar på krafterna. Igår efter sista konserten fick hela kören äta bufé, och jävlar vad gott det var, särskilt svampsoppan, himmelsk! All mat skulle bort så vi fick ta så många matlådor vi ville, perry! Jobbar idag igen, men ska nog ta ledig på onsdag om jag får. Behöver lite mer vila känner jag! Vill gå på bion "Avatar" i veckan, hoppas det blir av. Den verkar sååå bra och den har ju fått bra betyg i tidningar! Jag vill gotta mig med massa godis, jag känner att jag vill SLAPPA gärnet! Hmm..
I eftermiddag åker vi till Gunnarskog igen. Familjen Chagallo är där och även någon kusin till Tomas som han ville träffa. Antar att vi sover där också, om vi får plats!! Johannes och Mathilda skulle tydligen komma idag också :)


Allt känns så jävla, fucking bra nu! Snälla, låt ingenting förstöra det!!
Kärlekens tunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0