Semesterveckan

Då är man hemkommen ifrån Stockholm, och jag längtar redan tillbaka. Efter denna vecka har jag återigen fått bekräftat för mig att jag vill bo i Stockholm någon gång i mitt liv. Storstad är något för lilla mig. Mycket människor och mycket som händer. Det kanske blir Stockholm redan nästa höst? We'll see!
Veckan har i alla fall varit jättekul. Vi har shoppat, varit på Skansen, lekt med Astrid, Fernando och Åke, grillat ute på Djurgården, festat, fikat, sett på bio och lite annat. Här har ni lite bilder ifrån semesterveckan :)


Plockar björnbär med Astrid


Gungar


Åke (som blivit jättetuff sen han började på dagis) och Tomas


Nando på cykel


Tomas i stor regnponcho


Pojkarna


Jag och Britta


Redo för Skansen


Stooooor och äääcklig sugga


Söt


Björnar, som vi fick vara med och mata




Säl


Ren


Surrikat


Spindel


Orm


Lemur


Grill på Djurgården


Fernando hittade en liten groda


Vi var ute vid Marcos och Brittas kolonilott och grävde och fikade


Fin katt på besök


Eftersom alla hotell i hela Sthlm var fullbokade, som jag och Tomas tänkte sova över på,
 på vår 2 årsdag, så gick vi ut och åt god mat istället. Hur mysigt som helst :)


Efterrätt: cheesecake och kaffekaka


Efter maten gick vi på bio. Inception. Skiiitbra film


Hemma med alla bagar, shoppingpåsar och matvaror!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Kul o se att radion fortfarande står kvar :P

2010-08-31 @ 16:43:58
Postat av: Nina

Haha! Jaa, det är bara att komma och hämta den om ni/de saknar den :)

2010-08-31 @ 17:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0