It's cold around me

Idag har det varit kallt. Tror det var -20 imorse, om man nu kan lita på termometern i bilen? Stressat på jobbet men imorgon är sista dagen innan julledigt. GÖTT!!
Gick ett varv på stan efter jobbet för att försöka hitta ett julplagg att bära på julafton. Jag gick två varv i varje klädaffär och hittade inte ett enda som det klickade till för. Har vi för litet utbud på kläder i Arvika tro? Grrr! Jag får rota igenom garderoben istället, finns alltid kläder man glömt bort att man har. Köpte mig "Röda Mulen" te på teaffärn också. Ska bli spännande att smaka. Sista julklappen inhandlad. Nu är jag klar!

Mina fötter höll på att förfrysa i mina jobbarskor = gympaskor, på vägen hem till lägenheten. Även mina näshår, KALLT som attan. Men nu är jag inne i värmen och fötterna har fått sig ett varmt fotbad, och jag ska ta och dra igång med lite julstädning. Förhoppningsvis står det en gran här inne imorgonkväll. Hihi. Jag måste öva på julaftonssångerna också. Och äta borde jag nog göra, även om jag inte är ett dugg hungrig. Konstigt, att äta är oftast det man glömmer. 

Min bästaste lillasyster sjöng så fint igår på Solbergas julkonsert. Puss på dig!


Christmas is here, the snow is gently fallin down
Our friends and our family are gathered all around

Kommentarer
Postat av: My

Och vad bra att du mår bra. :) Ja det vill jag gärna :D Pöss

2010-12-21 @ 18:02:28
URL: http://mkrf.blogg.se/
Postat av: Evelinn

Här är det just nu över 25 grader varmt!

Helt sick, det är ju julafton på fredag!? haha

2010-12-21 @ 22:05:51
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: Isabell

Haha, det är så jobbigt när näshåren fryser! :P

2010-12-23 @ 17:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0