Estetshow

Rocky-repet gick prima, även om alla var övertrötta och skrattade sig igenom allt. Haha! Imorn gäller det, då är det blodigt allvar!

Ikväll har jag varit och kollat på 2:ornas estetshow; Vakna med TheBoys! Eftersom min syster går i 2:an och är med, och har proppat mig med massa negativa ord om att alla rep gått så dåligt och ingenting lät bra, så gick jag dit med inga förväntningar alls. Trodde det skulle vara jättedåligt. MEN! Det var skitbra! Alla var jätteduktiga och låtarna var bra, roliga och varierande (mest hårdrock, haha). Mellansnacket var också jävligt skoj, jag tror mitt skratt hördes mest i hela lokalen. Haha! Syrran sjöng ju riktigt bra ju, och bjöd på sig själv, vågade rocka loss på scenen. Stolt storasyster vill jag lova :) Hihi.

Nu ska jag mysa med Tomas! <3 Godnatt


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaa, starbucks är BÄST! :D

Måste komma till Sverige snart tycker jag, finns bara ett på Arlanda.. för utrikesresorna :P haha

2010-05-21 @ 06:31:56
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0