Slappisdag!

Jajjamän, idag har det varit en slappisdag vill jag lova. Gick iofs upp tidigt för att skjutsa Tomas till jobbet, han ska vara borta och jobba hela helgen uppe i Gunnarsskogs skogar. Det första jag gjorde efter frukosten var att börja se "Vänner" ifrån första säsongen och första avsnittet, eftersom jag köpt hela boxen, and I love it. Och det är verkligen den bästa serien någonsin. Bästa kommentarerna och bästa karaktärerna. Min favorit är Ross, han har alltid varit min favorit just för att han är roligast och har sånt jävla bra minspel!! Har även fixat med designen till min blogg, enkelt och snyggt, enligt mig i alla fall, sen får ni andra tycka vad ni vill. Hihi. Eftersom det här var min slappisdag så orkade jag inte laga mat, det blev McDonalds DriveIn, haha! Efterrätt: glass och bullar. Jag känner mig sååå fet. Som tur var åkte jag aldrig in på Konsum och köpte chips som jag tänkt från början. Thihi. Men denna kväll tränade jag ändå bort lite, så det spelar ingen roll om jag åt skitmat idag, så tänker jag.











Tog lite kort med webcamen också, det finns så roliga och onödiga funktioner. Haha!
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag upp och jobba igen, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0