On my way up

Var på estetshowen igår. Jag blir lika förvånad varje gång över att den är så himla bra. Duktiga elever! Jag kan ju inte säga något annat än att syrran var bäst. Jag är stolt, puss på dig. Och hoppas ni får regn i Grekland ;)

Idag mår jag bra, är på väg upp hoppas jag! Förutom att jag undrar på om jag börjar få magkatarr? Inte bra i så fall! Har inhandlat lite grejer inför halloween ikväll, och städat lite smått. Det blir party, och min outfit är klar och den är såååå bra. Har verkligen hittat kläder som passar perfekt - Indiana Jones here I come. Det sämsta är nog att alla som inte sett Indiana Jones kommer tro att jag är en scout eller cowboy. Haha! Hoppas det blir kul ikväll, jag behöver skratta.

Det var nog några som hade lite roligt i sängen på våningen över oss igårkväll. Kirrknarrknirrknarr!

 


Har haft dema outfit de senaste dagarna, and I love it. Jag gillar stora kläder. Och ja, jag är en person som kan använda samma plagg flera dagar, särskilt när jag bara är hemma efter jobbet på kvällarna. Så länge de inte är skitiga och de inte stinker svett så tycker jag inte att de förtjänar en plats i smutskorgen.


Kommentarer
Postat av: My

Tack så mycket :) Vad söt du var på bilden, gillar verkligen tröjan du köpte :)

2010-10-31 @ 11:14:27
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0