Girls just wanna have fun

Vi har precis avslutat filmen "Love & other drugs". Snyftare! (och nu saknar jag Tomas ännu mer).
Imorse var vi med lilltjejen till biblioteket igen. Sen har vi faktiskt inte gjort så mycket idag, varit på två shoppinturer i två stora "varuhus" eller vad man ska kalla det!? Varuhus som har ALLT.
Alltså det är helt sjukt vad billigt allt är, särskilt kläder, och nu när dollarn är nere på 6,2 (eller nått) så är det ju SJUKT BILLIGT. Jag tror inte jag behöver köpa några mer kläder i år. HAHA! (fast det kommer jag göra ändå, det finns alltid något man "behöver"). Och tro inte att jag glömt bort att köpa något till min lilla familj där hemma, det finns allt några påsar till er också. Hihi.

Både jag och Evelinn har varit övertrötta idag, hela dagen. Det var längesen jag skrattade så mycket att magen krampat sig, så jäkla gött. Det har varit mycket knasigheter och mycket skratt. Med andra ord har det varit en helt awesome dag idag (även om solen aldrig var framme). Nu ska vi sova. Och vet ni vad, mer shopping väntar imorn.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0