Run, something's following you

Imorgon är det redan onsdag, det går fort nu. Jag har tänkt hela dagen på vad jag ska göra med tacoköttfärsen som ligger i kylskåpet. Piroger såklart! Ska skära till lite lök och kanske slänga i majs. Spännande! Nina mästerkocken (eller inte). Eftermiddagen på jobbet var kul, jag och syster (som numera jobbar på samma företag) var övertrötta och skrattade åt det mesta. GILLA! Om en timme drar jag iväg på fotbollsträning, ska bli gött att springa lite.
Och jag fattar verkligen inte hur man gör kollage i photoshop!?!?!?!?!? Help!

Igår chattade jag med söta Lisa, som numera bor i Götet. Vad jag saknar dig!! Jag ska kolla upp datum och så ska jag komma och hälsa på dig en helg i augusti. Mhm!!

Nej nu ska jag göra piroger, så att magen inte blir alltför tung när jag ska springa andan ur mig.


Kommentarer
Postat av: Nedmyr

Free Transform Tool (Ctrl + T) är din bästa vän! Börja med en fil i Photoshop som är så stor som du vill ha den, sen klistrar du in bilderna du vill ha i kollaget. Använd Ctrl+T på varje lager, det är bara att dra i hörnen för att förminska bilden, och man kan även rotera den. Tänk på att hålla inne Shift medan du förminskar bilden, annars kommer proportionerna att bli fuckade! :)

2011-07-27 @ 18:23:56
URL: http://nedmyr.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0