Sunshine, I feel it on my skin, warming up my mind!

Chefen ringde vid 11-tiden idag och sa att vi kunde komma till hans sommarstuga och bada efter lunch i det fina vädret. Han tyckte synd om oss, (vi har nämligen sjukt lite att göra pga att plastmaskinen har pajat så vi sorterar lagret i sakta men säker takt). Har jag inte världens bästa chef/chefer tro? Så efter en pizza på Bäckåsen med vovvarna så åkte vi ut till Racken och hade det trevligt. Tack för fikat!

Nu i eftermiddag och kväll har jag och Tomas varit ute med båten. Strålande sol, jag älskar dig! Puttrade runt lite och la till mitt ute på sjön för att bara vara.. Lite matsäck, bok, korsord och gitarr fick följa med. Mycket mysig kväll! ♥











Kommentarer
Postat av: Ida

Fina kort du tar bruden! SYns imöra på träningen! =)

2011-07-27 @ 23:17:49
Postat av: Mathilda

Fiina bilder! Ösk har match 14/8, en söndag. Vi tänkte åka hem till Örebro nån gång i den vevan så om ni vill kan ni ju hänga på då?

2011-07-28 @ 08:12:32
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Såg precis nu att det var en bortamatch.... Det går en hemmamatch mån 22/8, men ni kanske jobbar då? Kolla in oskfotboll.se så kan ni ju se om nån dag passar =)

2011-07-28 @ 08:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0