Rain, rain, go away! Come again an other day! All the world is waitin' for the sun

Igår spelade vi derbymatch mot Arvika. Vi gick till halvtidsvila med ledning 1-0 (mål: jag). Det här var nog den bästa matchen vi gjort i år, tycker jag. ALLA hade värsta killerinstinkten och kämpade järnet. Olyckligt nog gjorde Arvika 1-1 i den 85:e minuten och matchen slutade oavgjort. URK! Varför kan inte Gud vara på vår sida någon gång? Han måste ha nånting emot vårat lag, och det fattar jag inte varför, för vi är ett störtskönt lag ju. Så det var ganska bittert efter matchen, 1-1 kändes som en förlust och en "slap in the face".

Vaknade till ösregn imorse. Det är ganska mysigt med regn, men just nu vill jag att det ska va fint väder veckan ut. Just för att det är midsommar imorgon (iofs regnar det alltid på midsommar) och sen är det ju hela helgen kvar med Värmlänningarna, Fernandoz på Gunnevi och på söndag vore ju en båttur inte helt fel.
Idag ska jag lämna in mitt trasig minneskort och förhoppningsvis få ett nytt, även om jag inte har kvittot kvar. (Lycka till). Då ska jag fota massa fina midsommarbilder!!!


Regn regn regn
en sommardag passerar
Regn regn regn
gör luften ren och mild
Ååh håll mej hårt intill
så jag känner att du kan och vill 
törs och vill, älska mej


Kommentarer
Postat av: Evelinn

Efter regn kommer solsken!

Vet inte om jag gått ner i vikt du, har inte kollat med tack :) hihi

2011-06-25 @ 05:15:06
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0