'Cause soon I'll be there

Ligger i sängen och tänker på min lilla USA resa, och kom på att idag är det ju BARA två veckor kvar tills jag sitter på flyget, damn! Nu blev jag nervös också. Jag har så många bilder och föreställer mig så mycket om hur det ser ut och hur dessa två veckor kommer att va. Jag vill inte göra mig själv besviken så jag ska försöka skippa alla bilder som dyker upp och alla förväntningar jag har mm. "Go with the flow". Eller "go with Evelinn". Snart kommer jag vännen min! Och jag ska ju bli bjuden på påsklunch på IKEA läste jag nånstans. Mums! Nä, nu ska jag försöka somna, det här med att dra fram klockan är inte riktigt min grej, jag är helkonstig. Natten

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Wiiie!!! Det ska bli så roligt :) men passa dig för för höga förväntningar ja, Dallas är inte så jäkla häftigt ;P Fast vi måste ta en tur och köra runt i bilen, det är då det känns att man är i USA :D & shopping kommer det att bli så det sprutar kläder ur öronen på dig :)

2011-03-30 @ 01:39:04
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0