Restaurang

Vår strömkabel till datorn har slutat att ge ström, och den slår gnistror ifrån ett hål i sladden (därför har det blivit dåligt med bloggande). Men idag har vi fått en ny och pga missförstånd i butiken så fick vi den helt GRATIS. Yeay. Vi småsprang ut vill jag lova, innan de skulle komma på att de gjort fel...

I lördags var jag ute och käkade med mina fina svägerskor Lovisa och Britta. Först åt vi indiskt på en restaurang som heter Shanti, litet och trångt men mysigt och god mat, och efterrätten finns det inte ord till hur god den var. I lööv mango! Sen strosade vi efter en pub i kanske 20min som Britta till slut gav upp att leta efter, så vi gick till Götgatan och hoppade in på Indigo och drack lite drinkar och öl och pratade.
Vid tolvtiden drog vi oss på tunnelbanan och där dök plötsligt Idol-Olle upp. En till på kändis-listan, om man nu kan kalla honom kändis!? Fint hår hade han i alla fall. En mycket trevlig kväll som jag hoppas blir till en lördagsvana, eller vad var det vi sa!?


Kommentarer
Postat av: Sanna

såg gott ut!! :) åååååååååååååååh, OLLE!!!! <3

2011-11-08 @ 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0