"These boots are made for walking!"

Mitt intresse har aldrig varit speciellt stort när det gäller kläder eller skor, ja, mode över huvud taget. När jag var liten brydde jag mig inte ett dugg om kläderna jag hade på mig. Jag var ett bra exempel på en s.k. "pojkflicka". Spelade oftast fotboll på rasterna och vägrade att ha klänning eller kjol.
Men på senaste år har jag shoppat som en galning och köpt mer skor än vad jag kan använda (vilket jag egentligen inte erkänner). Jag är heller inte så mycket för alla dessa dyra modemärken, köper oftast mina plagg på de vanliga affärerna; H&M, Gina Tricot, BikBok, Skopunkten, DinSko. Vem har råd med annat??

Nu när höstskorna börjar ramla in i butikerna och på tv-reklamerna så har jag gått och blivit lite kär. Kär i ett par boots ifrån DinSko som är grymt snygga och jag vill bära dem i höst!! Mitt lilla problem bara, vilken färg? Gaaah! Så, vad tycker ni, vilken gillar ni bäst? (Det är ändå min röst som gäller i slutändan men kan va kul att se va ni tycker). Kom igen nu people, rösta!! Brun, beige eller svart?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bruna var fina :)

2011-09-07 @ 14:29:46
Postat av: Tomas

Du har redan nog med skor.

Ja har ett par kängor du kan få låna i höst annars :)

2011-09-07 @ 19:44:22
Postat av: Evelinn

Tycker dom beiga :) Inte svart, var fult med den ljusa klacken.

Man kan aldrig ha för mycket skor!

2011-09-09 @ 16:00:24
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: Isabell

Dom beiga :)

2011-09-10 @ 16:02:31
Postat av: Anonym

Beige tror jag oxå faktiskt!

2011-09-12 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0